[ad_1]
از اول ژوئیه سال 2020 تا اول ژانویه 2021 ، در مجموع 7 نفر با مرکز تماس 961 № تماس گرفتند که در دادستانی کل تأسیس شده است تا رسیدگی به شکایات در دادسرا را بهبود ببخشد ، برای رسیدگی فوری به درخواست ها و شکایات ورودی. شکایات و توضیحات 711 تماس دریافت شد ، توضیحات مربوط به 7407 تماس داده شد و 304 مورد نیز برای بررسی به ارگانهای ساختاری مربوطه ارسال شد ، زیرا این امر در صلاحیت دادستانی است.
این موضوع در جلسه هیئت دادستانی کل آذربایجان در تاریخ 23 ژانویه برای بحث در مورد وضعیت کار انجام شده در سال 2020 و وظایف پیش رو اعلام شد.
اشاره شد که از 304 شکایت دریافت شده توسط مرکز تماس ، 167 مورد تحقیقات مقدماتی و تحقیقات عینی ، 67 مورد اقدامات غیرقانونی و درخواست های بی اساس مقامات ، 57 مورد پرونده های مختلف جنایی و 1 مورد اقدامات غیرقانونی دادستان ها بوده است. مربوط به سایر فعالیتها بود.
اشاره شد که مرکز تماس № 961 دادستانی عمومی جمهوری آذربایجان به طور مداوم کار می کند و درخواست تجدید نظر به مرکز از هر منطقه از کشور می تواند از طریق تلفن ثابت و همچنین از طریق اپراتورهای تلفن همراه انجام شود.
[ad_2]