م.ن: سال گذشته ، خط تلفنی بیش از 15000 تماس دریافت کرد

م.ن: سال گذشته ، خط تلفنی بیش از 15000 تماس دریافت کرد

[ad_1]

وزارت دفاع برای دریافت شکایات ورودی ، برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان و پاسخ فوری به س theirالات آنها ، یک خط تلفن دارد. در سال 2020 ، خط تلفنی وزارت دفاع 15206 شکایت دریافت کرد که از این تعداد 9،925 مورد به صورت شفاهی پاسخ داده شد و بلافاصله سوالات برای حل 5،281 مورد به دستگاههای مربوطه وزارتخانه ارسال شد.

وزارت گزارش را اعلام كرد.

“فقط از 27 سپتامبر 2020 تا 10 ژانویه 2021 ، 5،465 شکایت از شهروندان دریافت شده است ، 2296 از آنها به صورت شفاهی پاسخ داده شده و 3،196 ثبت شده و به ساختارهای مربوطه وزارت تحقیق و پاسخ ارسال شده اند. .

لازم به ذکر است که شکایات دریافت شده در طول جنگ میهنی عمدتاً مربوط به حفظ ارتباط با فرزندان والدینی است که در ارتش خدمت می کنند (971 شکایت) ، دریافت اطلاعات در مورد سربازان مفقود و مفقود شده (742 شکایت) ، کمک رسانی خانواده های نظامی (449 درخواست تجدید نظر) و داوطلبانه. مربوط به رفتن به جنگ است (386 شکایت).

این وزارتخانه گفت: “سایر شکایات مربوط به مشکلات خانوادگی و اجتماعی ثبت شده و برای حل و فصل به دستگاه های ذیربط وزارت ارسال شده است.”



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *